Algemene voorwaarden

Waar je op moet letten als je inschrijft:

  • Vermeld steeds je naam, adres, telefoonnummer en emailadres bij je inschrijving.
  • Schrijf je voor elke activiteit vooraf in. Op basis van het aantal inschrijvingen bepalen we of een activiteit al dan niet kan doorgaan. Jouw tijdige inschrijving kan hiervoor bepalend zijn.
  • Betaal het inschrijvingsgeld op het moment van inschrijving. Wij aanvaarden geen contante betalingen op bij de start van de sessie.
  • Betalen kan online tijdens je inschrijving of via overschrijving op rekeningnummer BE06 7380 1968. Vermeld enkel de gestructureerde mededeling die je ontvangt na je inschrijving.

Als je toch niet kan deelnemen:

Verwittig ons altijd meteen. Bij wachtlijsten kunnen we een andere deelnemer blij maken met jouw plaats.

  • Annuleer je minstens één week voor de start van de activiteit, dan betalen we het inschrijvingsgeld volledig terug.
  • Annuleer je minder dan één week voor de start van de activiteit, dan is er geen terugbetaling meer mogelijk. Enige uitzonderingen zijn gevallen van overmacht, mits voorlegging van een geldig bewijsstuk.
  • Opgelet! Bij uitstappen worden de gemaakte kosten nooit terugbetaald.

Annuleert Avansa de activiteit

Kan een activiteit niet doorgaan, dan storten we het inschrijvingsgeld uiteraard integraal terug.

Voordeeltarief

Als houder van het RVV-statuut (ex-Omniostatuut) heb je recht op het voordeeltarief. Om dit te kunnen toekennen hebben we een attest van je ziekenfonds en een klevertje nodig.

Denk je in aanmerking te komen voor deze korting, neem dan contact op met het secretariaat op 059/50 39 52 of info@avansa-ow.be.

Let wel, dit tarief is niet geldig voor uitstappen en de aankoop van didactisch materiaal.