de eerste oogst
Op de tweede zaterdag van de maand gaan wij naar goeie gewoonte aan de slag in ons voedselbos. We gaan maaien, misschien zelfs zeisen. Ook zullen ongetwijfeld de eerste besjes te plukken vallen. Kom je ook mee helpen?
Deze activiteit maakt deel uit van het project Voedselbos Oostende

